Brandul turistic al Bulgariei a costat aproape 4 milioane de euro şi se difuzează pe 4 posturi străine

Posturile de televiziune Euronews, National Geografic, Discovery Channel şi Eurosport au început de luni să difuzeze cele trei spoturi lansate de Ministerul Turismului din Bulgaria pentru promovarea noului brand turistic, sub motto-ul "Feel magic", informează BTA. Costurile atinse de noul brand se ridică la aproape 4 milioane de euro.

Destinaţia turistică Bulgaria este promovată în trei clipuri scurte, atât pentu sezonul estival cât şi pentru cel de iarnă. În cursul a două campanii, una care va începe la data de 6 septembrie şi cea de a doua care va începe la 31 ianuarie, peste 3.000 de spoturi vor fi difuzate pe cele patru canale de televiziune menţionate mai sus. Cele trei spoturi video vor fi difuzate la ore de maximă audienţă şi vor fi dublate în cinci limbi: bulgară, engleză, franceză, germană şi rusă.

Costurile acestei campanii s-au ridicat la 7.5 milioane leva (aproximativ 4 milioane de euro) şi sunt finanţate printr-un proiect din cadrul Programului operaţional de dezvoltare regională.